♬ …ingen djävla internetuppkoppliiiiiiing ♬
Ja. Nej. Vi har inte haft internet sedan 2011. Det är precis lika illa som det låter! Jag är trött på detta och jag vill kunna återgå till normala rutiner. Jag vill spela WoW, göra klart jobb jag har att fixa och kunna lyssna på streamad musik utan att oroa mig för att kvotan på min mobil skall gå i taket.
Men ja. Just nu fungerar det bättre att surfa i IE än i FF och det gör mig också lite extra grinig. Jag gillar inte IE :(
Dagen har varit bra! Jag har varit på topp, konspirerat, skrattat, twittrat och jobbat med en del nya saker som gör mig både road och oroad på en gång, typ. Jag gillar min arbetsplats :) Den underhåller på flera nivåer samtidigt. Folket är så speciella, arbetet i sig känns för det mesta givande och ja. Det är en kombination av så många saker som gör det till en ytterst roande arbetsplats.
Så ja. Ikväll skall exet spela rollspel i köket och jag får hålla mig till dator med internet via mobilen eller till att se på film. Hade tänkt titta på någon kannibalrulle igår men orkade aldrig, så kanske blir det kvällens plan helt enkelt.
Var väldigt pepp på att gå ut och gå, men det blåser en del så jag får se om jag stannar inne i värmen istället. Idag HAR det faktiskt blåst lite så att till och med jag har lyft ett ögonbryn vid ett par tillfällen. Typ som när det skallrar i fönstren så att man tror att man skall täckas av glassplitter, och så där.
Skall se ifall jag kan posta någon bild från i söndags här sedan, beror på hur jobbigt det blir att ladda upp via 3G-nätet :P
Men byt operatör för fasen! :D
Hej Zombielicious,
Jättetråkigt att se att ditt bredbandsabonnemang fortfarande inte fungerar. Har du varit i kontakt med oss och gjort en felanmälan. Vi vill gärna hjälpa med ditt ärende, du är välkommen att ringa oss på 0772-25 25 25, mejla mig eller skriva till oss på Twitter där vi varit i kontakt med dig tidigare.
Med vänliga hälsningar
Cecilia Uhr, Tele2
cecilia.uhr@tele2.com
Hej Zombielicious,
Jättetråkigt att se att ditt bredbandsabonnemang fortfarande inte fungerar. Har du varit i kontakt med oss och gjort en felanmälan? Vi vill gärna hjälpa med ditt ärende, du är välkommen att ringa oss på 0772-25 25 25, mejla mig eller skriva till oss på Twitter där vi varit i kontakt med dig tidigare.
Med vänliga hälsningar
Cecilia Uhr, Tele2
cecilia.uhr@tele2.com